Internetový obchod profesionální kosmetiky

E-shop BeautyMania funguje od roku 2008 a je jedním z nejpopulárnějších ruských online portálů nabízejících kosmetické výrobky na nejvyšší úrovni.
Přejít na stránky
Internetový obchod profesionální kosmetiky BeautyMania

Adaptivní design

E-shop se dá pohodlně prohlížet na obrazovkách různých rozlišení, což umožňuje jeho použití jak z notebooků a počítačových monitorů, tak z tabletů a mobilních telefonů.
Adaptivní design

UX/UI design

Detailní stránka produktu poskytuje úplné informace o produktu, včetně různých variant produktu, jeho popisu, hlavních charakteristik, recenzí uživatelů a propagačních akcí, kterých se účastní. Zákazníkovi internetového obchodu jsou rovněž nabízeny produkty stejné značky a podobné produkty, které by ho mohly zajímat.
UX/UI design

Navigace v katalogu

Na webu bylo realizováno několik typů navigace: menu katalogu podle sekcí, menu podle značky, vyhledávání, filtr pro výběr zboží, štítky podle charakteristik produktů.

Rychlé menu podle značky se nachází na viditelném místě. Správce webu může do menu přidávat bannery s přímými odkazy na značky nebo propagačními akcemi.
Navigace v katalogu

Vyhledávání podle značky

Přechod na stránku značek je také podporován jako blok s vyhledáváním. V průběhu zadávání obchodní značky se jejich seznam automaticky zmenšuje, což usnadňuje vyhledávání.
Vyhledávání podle značky

Vyhledávání produktu

Pokud klient hledá konkrétní produkty k nákupu, bude schopen je snadno najít pomocí vyhledávacího bloku, který nejen najde potřebné produkty, ale také sdělí klientovi příslušné části katalogu.
Vyhledávání produktu

Mobilní filtr

Byl implementován sofistikovaný filtr pro mobilní verzi produktového katalogu. Umožňuje pohodlně přidávat a odebírat parametry vyhledávání a také zahrnuje filtry pro slevy a propagační akce.
Mobilní filtr

Košík a vytvoření objednávky

V košíku klient obdrží veškeré informace o zboží a darkách, které zaručeně obdrží, pokud vytvoří objednávku. Také uvidí seznam s dalšími aktivními akcemi a jejich podmínkami, které musí být splněny, aby se mohl zúčastnit těchto akcí a obdržet slevu nebo dárek.

Vytvoření objednávky je přizpůsobeno a je umístěno na stejné stránce s košíkem, což uživateli ušetří zbytečná kliknutí a bylo to pozitivně oceněno zákazníky obchodu. Bloky pro výběr platby a dodání jsou implementovány tak, aby umožnily zákazníkovi obchodu pohodlně určit způsob platby a doručení, který je pro něj vhodný, a poté vyplnit pole nezbytná pouze pro vybraný způsob doručení.

Pokud uživatel nemá čas vyplnit všechna pole nebo má dotazy týkající se jeho objednávky, může jej odeslat vedoucímu obchodu ve formě zprávy přímo z košíku.
Navíc při zadávání objednávky obchod připomíná uživateli o jeho předchozí registraci, tím pádem zákazník má jeden účet, ke kterému je vázána jeho věrnostní sleva.
Košík a vytvoření objednávky

Způsoby doručení

Internetový obchod nabízí široký výběr způsobů doručení v Rusku. Pro pohodlí uživatelů byla vytvořena souhrnná tabulka, která se vytváří dynamicky na základě zavedených způsobů doručení. Navíc výdejní místa pro osobní odběr jsou zobrazeny na mapě.
Způsoby doručení

Cache

Internetový obchod používá technologii «Composite Cache» k výraznému zkrácení doby načítání stránky. Také se používá PHP cache k uložení výsledků skriptů, aby co nejvíce minimalizovat zbytečné dotazy na databázi.
Cache

Synchronizace mezi 1C a Bitrix

Veškeré informace o zboží se zavádí přes účetní systém «1C: Trade Management», zatím zboží a struktura katalogu se odesílají podle rozvrhu na web. Také byla realizována přizpůsobená výměna slev a výměna změn objednávek (včetně změn ve složení objednávky).
Synchronizace mezi 1C a Bitrix Synchronizace mezi 1C a Bitrix